THC => jak dlouho?
medved26
Chtěl bych se ještě zeptat jak dlouho přetrvává THC v těle (jak dlouho se dá rozezanat přítomnost THC) po jednorázovém vykouření jednoho jointa a po jednorázovém vykouření třeba 5 jointů třeba v hodinových intervalech po sobě. Je mezi tím nějaký rozdíl nebo nezáleží na množství vykouřené marihuany? a ještě jedna otázečka... Když někdo kouří marihuanu třeba měsíc v kuse denno denně... za jak dlouho zhruba se zbaví jeho tělo přítomnosti thc? prostě a jednoduše sčítá se množství thc nebo je nějaký strop nad který to nejde... jaká je nejdelší možná doba přetrvávání thc v těle?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, běžně se udává rozpoznatelnost THC v těle z testů z moči 1-30 dní.Rozmezí je tedy dost velké, ale nedá se říct, že by doba narůstala přímou úměrou s množstvím. Hodně záleží také na tom, jak ten který člověk látku metabolizuje, což se nedá nijak ovlivnit ani odhadnout. Nejdéle asi THC rozpoznáte v těle člověka, který bude kouřit denně několik měsíců. Tam pak vyloučení látky trvá hodně dlouho, max. ale zhruba měsíc. Jediné, kde přetrvávají zbytky THC déle je ve vlasech, což se pozná pouze při velmi specializovaném a drahém laboratorním rozboru.